dinsdag 10 november 2009

Mijn scrapsels,

Dit is een foto uit "de oude doos" hierop staan mijn moeder (ik gok dat ze hier een jaar of 6 is, vandaar 1954) en mijn beide tantes bij sinterklaas, heel erg nostalgisch dus en zo rond deze tijd ook wel heel toepasselijk.
Dit is de allereerste klassefoto van Marijn sinds hij op school zit, hier zit hij nog in groep 0, sinds het nieuwe schooljaar zit hij in groep 1.

Deze foto is afgelopen zomer gemaakt tijdens een wandeling in het bos, ze hebben hier allemaal korte broeken aan (logisch in de zomer), maar volgens enkelen lijkt het net herfst.

Deze layout heb ik na het weekend gemaakt en wel in een hele snelle tijd (iets minder dan 2 uur), normaal gesproken heb ik namelijk veel tijd nodig voordat ik tevreden over mijn layout, maar bij deze had ik niet zoveel tijd, en toch ben ik er tevreden over. Deze foto is gemaakt tijdens het Halloween Scrapheapweekend. Ik als non, geloof je het, hihihihi.

Deze foto is gemaakt tijdens een fotosessie in verkleedkleren, Sandra (in het rood) was er de hele tijd op gebrand om een foto te maken terwijl ze in de boom zat, maar het heeft een tijd geduurd voor we de geschikte boom hadden gevonden, en toch zoals je ziet is dat nog wel gelukt.
De scrapsels die je hierboven ziet heb ik gemaakt tijdens en direct na het Halloween Scrapheapweekend, dat we hebben beleefd van 30 oktober t/m 1 november 2009.

Groetjes Martine & Co

Geen opmerkingen:

Een reactie posten